Powerpoint designer
- Company
- RSM
- Type
- Vacancy
- Location
- Maastricht,Other,Amsterdam,Eindhoven
- Sector
- Accounting & Controlling, Advisory, Audit, Consultancy
- Required language
- Dutch
- Website
- http://www.rsmnl.com/werkenbijrsm
Description
Wil jij bijdragen aan je eigen ontwikkeling en aan de groei van RSM? Dan zijn wij op zoek naar jou!
DIT GA JIJ DOEN
In de rol van PowerPoint Specialist ondersteun je de partnergroep en directors op het gebied van offertes voor klanten en prospects ten behoeve van business development. Jouw werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit Heerlen, maar je hebt ook de mogelijkheid om vanuit jouw thuiskantoor te werken. Je werk bestaat uit het optimaliseren van offertes in met name PowerPoint, het doorvoeren van kwaliteitsverbeteringen, het beheren van de offerte database en het ontwikkelen en optimaliseren van templates in de tool Create. Je zet de goede lay-out neer en voer daarin de juiste huisstijl door. Daarnaast ben je het vaste aanspreekpunt voor iedere service line (Audit, Tax en Consulting). Verder ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van innovatieve manieren om offertes te presenteren. Gedurende deze werkzaamheden is communicatie een belangrijk onderdeel van je werk.
DIT BEN JIJ
Je bent een kei in PowerPoint en hebt oog voor de kleinste details. De offerte presentatie vind je pas perfect als alles op de juiste plaats, in de juiste lettertypen en kleuren staat. Maar binnen de richtlijnen zorg je ook voor creatieve en vernieuwende oplossingen in de opmaak, de lay-out en de manier van presenteren. Je schrijft foutloos Nederlands en Engels. Duits is een pré. Je bent iemand die een actieve rol neemt en bij vragen zelf de telefoon pakt om te sparren. Verder herken je jezelf in het volgende profiel:
- Afgeronde MBO opleiding of bezig met een HBO opleiding in een creatieve richting;
- Relevante werkervaring is niet vereist, een frisse dosis aan enthousiasme noodzakelijk;
- Passie voor PowerPoint;
- Klantgerichte focus met business sense;
- Je bent nieuwsgierig en in staat om jouw visie op de juiste manier over te brengen richting de stakeholders;
- Je herkent jezelf in onze waarde: wij plaatsen kwaliteit boven kwantiteit en daarnaast ben je maatschappelijk betrokken.
DIT BIEDEN WIJ
Bij RSM leer je snel, ontwikkel je je snel en geef je zelf richting aan je carrière. We bieden je een uitdagende, motiverende omgeving waarin je je optimaal kunt ontwikkelen. RSM beschikt over de dynamiek van een snel groeiend bedrijf, heeft de diversiteit en kwaliteit van eigen professionals hoog in het vaandel en kent een goede werksfeer. Daarnaast bieden we je goede arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: je ontvangt niet alleen een marktconform salaris, je ontvangt een laptop en iPhone van RSM, maar wij faciliteren ook jouw thuiswerkplek met een bureau, bureaustoel en accessoires.
- Een goede werk-privé balans: Natuurlijk werken we hard, maar werken is niet het enige wat we belangrijk vinden. Samen werken we aan een goede werk-privé balans.
- Onboarding: Wij zorgen voor een goede start van jouw nieuwe baan bij RSM. Zo word jij door onze innovatieve en persoonlijke onboarding app al meegenomen in onze organisatie voorafgaand aan jouw eerste werkdag.
DIT ZIJN WIJ
RSM is een accountancy- en belastingadviesorganisatie en wereldwijd het zesde netwerk met ruim 860 kantoren in meer dan 123 landen en ruim 51.000 professionals. Met 600 professionals verdeeld over 8 vestigingen in Nederland staat RSM midden in de maatschappij. De lokale betrokkenheid, gecombineerd met de regionale expertise en het internationale RSM-netwerk maakt RSM tot een uitstekende sparringpartner voor middelgrote organisaties. Daarnaast beschikt RSM over een eigen Vaktechniek- en Opleidingsbureau. Zo zorgen we er voor dat onze medewerkers kwalitatief hoogwaardige dienstverlening kunnen bieden, klanten spiegelen wanneer dat nodig is en altijd oog hebben voor de impact die we als RSM in de maatschappij willen hebben. Meer informatie over werken bij RSM vind je via Wij zijn RSM.
JIJ X WIJ
Spreekt deze functie je aan of wil je meer informatie? Stuur je vraag via onderstaand WhatsApp nummer of neem contact op met:
Contactpersoon
Sophie Lammers
Telefoonnr. werk
E-mail werk
ALS JE BIJ ONS SOLLICITEERT
Om bij ons te solliciteren vragen wij allerlei informatie, zoals je geboortedatum, opleidingsniveau en werkervaring. Je zet deze gegevens bijvoorbeeld in een sollicitatiebrief of curriculum vitae. Als wij jou niet in dienst nemen, verwijderen wij al deze gegevens uiterlijk vier weken na afloop van de sollicitatieprocedure en bewaren we ze als je wel bij ons in dienst komt. Als we jou niet aannemen, kunnen we je vragen of we je gegevens langer mogen bewaren. Bijvoorbeeld omdat er op een later tijdstip misschien een andere baan voor jou vrij komt. Als je ons toestemming geeft, bewaren we jouw sollicitatiegegevens maximaal een jaar na afloop van de sollicitatieprocedure. Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van onze kernwaarden onafhankelijk en integer, een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ (VOG)*. De kosten van de VOG worden door ons vergoed. Bewaar daarvoor wel de originele bon. Meer informatie over de VOG kun je vinden op www.rijksoverheid.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
BEN JE GEÏNTERESSEERD? ->/ ARE YOU INTERESTED?
Solliciteren kun je doen via onderstaande button!