Follow us
You are here:

Junior Assistent Accountancy Maastricht

Main partners

Company
accon avm
Type
Vacancy
Location
Maastricht
Sector
Accounting & Controlling, Advisory, Audit
Required language
Dutch
Website
http://www.werkenbijacconavm.nl

Description

IS THIS (Y)OUR JOB?

ZET JIJ DE EERSTE STAP NAAR EEN SUCCESVOLLE CARRIÈRE IN DE ACCOUNTANCY?
Wij helpen je alles uit jezelf te halen!

Hi Young Talent, wij zoeken jou! Tenminste, als je een ambitieuze aanstormende accountant bent die niet kan wachten om uit de schoolbanken te duiken en in de praktijk te springen.

EEN BLIK IN JE TOEKOMST
Het is maandagochtend 08:00 uur als je op kantoor aankomt. Het is nog rustig, want niet iedereen is een ochtendmens. Eerst: koffie. Verse Peeze koffie. Want niemand wordt gelukkig van slechte koffie, toch?

Je week start met een teamoverleg: welke zaken lopen er en loopt alles volgens planning? Na het overleg heb je een telefonische afspraak met een klant; er mist nog informatie waardoor de jaarrekening niet kan worden afgesloten. Verder staat je ochtend in het teken van zelfstandig (deel)administraties voeren en posten inboeken.

Na de lunch heb je een overleg met je leidinggevende. Even een heads up: Hoe gaat het? Wat gaat goed en welke stappen wil je nog zetten? De rest van de middag werk je samen met een ervaren collega aan de jaarrekening van een klant.

Zo, genoeg werk verzet voor vandaag! Omdat je lekker vroeg bent begonnen ga je op tijd naar huis om te sporten. Morgen begin je wat later, je eigen planning kunnen bepalen heeft zijn voordelen!

HOE JIJ HET VERSCHIL GAAT MAKEN
Dit doe je door het nauwkeurig uitzoeken en ordenen van financiële stukken en het controleren, coderen en inboeken van aangeleverde gegevens en facturen. Daarnaast voer je voorbereidende administratieve werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekening van de klant. Je verzorgt diverse aangiftes voor de klant en interpreteert cijfers op een slimme manier door jouw cijfermatig inzicht.

WAAROM WIL JE DIT NIET MISSEN?
Natuurlijk omdat je gewoon een goed salaris krijgt, maar vooral omdat je bij ons echt goed werk kunt doen en we je helpen alles uit jezelf te halen.

Kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit, daarom krijg je bij acconavm de tijd en ruimte om je werk echt goed te doen. Ook helpen we je met onze acconavm academy en persoonlijke coaching om jezelf nog verder te ontwikkelen. We geloven dat goed in je vel zitten cruciaal is om goed te kunnen presteren. Daarom heeft een goede werk-privé-balans prioriteit en krijg je 30 vakantiedagen zodat je op tijd een welverdiende pauze kunt pakken. Tenslotte vinden we een gezellige, informele werksfeer net zo belangrijk als die goede kop koffie in de ochtend.

VLIEGENDE START MAKEN IN DE ACCOUNTANCY?
Solliciteer dan nu bij acconavm, wij zijn heel benieuwd naar je!

JOUW PROFIEL

  • Je bent analytisch, zelfstandig, klantgericht en communicatief sterk;
  • Je beschikt over een proactieve houding, inlevingsvermogen en hecht veel waarde aan professionaliteit en collegialiteit;
  • Daarnaast heb je bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding Accountancy (AC), Bedrijfseconomie (BE) of Hogere Agrarische School (HAS);
  • Je hebt affiniteit met het MKB of de AGRO en bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

WAT WIJ BIEDEN

  • Ruimte voor jou als persoon.
  • Work & play; het is meer dan werk alleen.
  • acconavm academy voor je persoonlijke ontwikkeling.
  • Inspirerende werkomgeving.
  • Dicht bij de ondernemer.
  • Enthousiaste collega’s en gedreven ondernemers.

ONZE VOORDELEN

DICHT BIJ JEZELF EN BIJ DE KLANT

Dat is de kern van onze manier van werken: je klant leren kennen door dicht bij jezelf te blijven. Dan pas kun je hem het beste adviseren.

JOUW PERSOONLIJKE LOOPBAAN

Jouw persoonlijke loopbaan staat bij ons op nummer één. Jouw ambitie bepaalt waar je naartoe wilt groeien en wij geven je de middelen om daar te komen.

MEER DAN WERK ALLEEN

Naast het werk, het moet toch gebeuren, organiseren wij inspirerende events om de teamspirit en de positieve werksfeer te blijven bevorderen.

 

Interesse? Klik dan hier om naar de originele vacature te gaan!